Exempelbild

2020-06-29

Möt hjälten bakom vår support

Vår support är öppen alla vardagar hela sommaren och det är alltid någon som håller ställningarna. Hjälten bakom vår fantastiska support är Per. Det är han som byggt upp den och som tar hand om alla ärenden vanligtvis. Vi har kollat läget med honom så här i hemmakontor- och semestertider.

Vilka frågor/utmaningar är vanligast att kunderna har?

Det är rätt blandat, men jag skulle nog säga att det är 50/50 med frågor kring våra lösningar (t.ex. skriptmoduler och webb-appar) och ren SiteVision-funktionalitet. Två av de vanligaste frågorna gäller sök och behörigheter, som kan vara lite svåra att förstå till en början.

Vad är du mest stolt över med Soleils support?

Nu kommer det att låta som jag skryter men det jag är mest stolt över är att det är jag som har ”byggt” upp supporten nu under två år och att det är jag som tar hand om alla ärenden. Och att supporten är väldigt uppskattad av våra kunder, som ger oss höga betyg. Vi har fått in hela 246 ärenden sedan första januari i år, vilket är 11 ärenden mer än under hela 2019. 62 av dessa ärenden är betygsatta och genomsnittsbetyget hamnar på 4,92 av 5.

Hur fungerar det för dig att jobba hemifrån och vad är ditt bästa tips för att försöka hålla igång fysiskt?

Det fungerar riktigt bra då jag har tre skärmar hemma, precis som på kontoret. Mitt bästa tips är att ta en promenad eller springa på lunchen.

Vad ska du göra på semestern?

Jag skulle ha åkt till Västkusten egentligen, men det ställde vi in på grund av corona så det blir en hemester istället. Och den spenderar jag med min sambo Rebecca och våra två katter.

Kontaktperson

Per Johansson

VD
+46 73 370 06 92

Kontakta mig

Tack för ditt mail!

Tack för ditt mail! Vi kommer kontakta dig så snart som möjligt.